czwartek, 13 marca 2014

Nice Days

Witajcie!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale zastanawiałam się o czym napisać i żeby nie było to nudne. W końcu przez dwa ostatnie dni było miło i mam kilka zdjęć więc postanowiłam napisać. Dodatkowo mam pomysł na jeden post (może nawet na więcej) i zbieram materiały na to.

Zaczynając, wtorek był bardzo miłym dniem. Pomimo że są najgorsze lekcje i siedzimy do 15 w szkole to nie było źle. Na niemieckim pani puściła nam radio. Wprawdzie po niemiecku, więc możecie sobie wyobrazić niemiecki rap ^^ bardzo śmieszny był. Do tego świeciło słońce i była piękna pogoda więc nawet miło te lekcje zleciały. Po południu jechałam do dentysty. Trochę się bałam, ale nawet nie bolało a dwa zęby wyleczone.

Wczoraj po szkole wpadły do mnie dziewczyny. Powiem kolejny raz, znowu była piękna pogoda :D



Pierwsze kwiatki w moim ogrodzie- krokusy

Zamówiłyśmy sobie kebaby i oglądałyśmy różne zdjęcia. Troszkę też pograłyśmy. Nie zapeszając, mamy w planach znów coś nagrać. Ala już wydrukowała nuty i się uczy, więc w najbliższym czasie czekajcie na filmiki ^^ będzie to znana piosenka. 
Niestety o 16 dziewczyny musiały jechać na wykłady na prawko, a ja poszłam posprzątać do ogrodu. Dużo liści jeszcze od jesieni i jakieś chwasty. Powyrywałam wszystko i może nawet coś zasadzę.Trzeba też ognisko zrobić i spalić niepotrzebne trawsko i liście. Jak dobrze, że już wiosna przyszła ♥ 

 Wczorajsze, w okularach Ali i z moim flecikiem  ♥ 

Dziś też pójdę do ogrodu. Za niedługo będzie można na rowerze zacząć jeździć, więc muszę sprawdzić jego stan .
Miłego dnia! :)

28 komentarzy:

  1. Ostanie dni były szczególnie ładne :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam. ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż posłucham tego niemieckiego rapu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takie dni to tylko spacerować i jeździć rowerem. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoczki i piękne kwiatki ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pogoda to prawda :) Wiosna pełną parą !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i miałaś serio śliczną pogodę.Ja taką mam teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy się patrzy na takie zdjęcia to aż serce rośnie :) taka ładna pogoda :))) te okulary są ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak ja też mam teraz piękną pogodę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog! Super, bardzo mi się tu podoba, na pewno będę zaglądać częściej :) Co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz daj znać w komentarzu u mnie na blogu, abym mogła się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale zdjęcia, super wyglądasz w tych okularach pasują Ci ;)
    Niemiecki rap musi być mega zabawny, często z niektórych slow chce mi się śmiać a co dopiero jak są użyte w piosence.

    OdpowiedzUsuń
  13. obraz w tle masz świetny :) ! obserwuję od dawna.
    Mogę liczyć na Twoją pomoc i klikniesz w banner ? http://patt-cieslewicz.blogspot.com/2014/03/dressale-like.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjecie krokusów! Ogólnie cały post bardzo fajnie napisany!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/dont-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę sobie posłuchać niemieckiego rapu hah :)

    OdpowiedzUsuń
  16. It was a very nice day, indeed. Love the pictures!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*
    Nie wiedziałam że grasz na flecie!:-*Witam w klubie ;-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz fajnego fleta :D Z niecierpliwością czekam na nagranie!
    Ja ostatnio też byłem u dentysty i niestety musiałem przeżyć leczenie kanałowe..
    Kurka jak przeglądam zdjęcia z Twojej "wioski" to aż mi się robi ciepło.. Pozazdrościć pięknej okolicy, nic tylko spacerować!

    Pozdrawionka od Barta :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥