czwartek, 20 marca 2014

Naleśniki

Hej hej!
Jak Wam leci tydzień ? U mnie, pomimo że pogoda była okropna przez te kilka, było baardzo miło. Wczoraj wpadły do mnie dziewczyny. Tym razem postanowiłyśmy coś same zrobić do jedzenia, a nie kupować. Po drodze wstąpiłyśmy do Biedronki po potrzebne produkty.
W domu każda zajęła się czymś innym- Szakla sosem czosnkowym, Ala musem a ja biegałam po całej kuchni i podawałam potrzebne rzeczy ^^ Na początek zrobiłyśmy naleśniki.



Jak już mówiłam, Ala zrobiła mus, do tego czekolada no i ciasto na naleśniki.


Po złożeniu, wysmarowaniu i oblaniu, wyglądały mniej więcej tak :




Smakowały jeszcze lepiej niż wyglądały!
Po naleśnikach przyszedł czas na deser. Mianowicie frytki z sosem czosnkowym:


Było bardzo pyszne!
Po 16 jechałam do Cieszyna na spotkanie z podróżnikiem i fotografem Jakubem Połomskim. Mówił o swoich podróżach (m.in. Argentyna, Chile, Austria) oraz o fotografii. Pokazywał zdjęcia z początków swojej przygody z fotografią i także te, które wygrywały różne konkursy. Jego prace są do zobaczenia na różnych wystawach np. w Amsterdamie, Nowym Jorku a także w internecie. Zapraszam do oglądnięcia filmu o Cieszynie- klik

A u was co się ciekawego dzieje ? ;)


36 komentarzy:

  1. omomomo kocham naleśniki *-*

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wyglądają :)
    Aż zrobiłam sie głodna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że ci się spodoba :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! :) Bardzo mi się podoba,ładnie tutaj u Ciebie :)
    Zapraszam do mnie,już jest nowy post :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam naleśniki:) Super post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest czasem zrobić sobie samemu coś do jedzenia niż kupować. Naleśniki smakowicie wyglądają.
    Kiedyś w szkole mieliśmy spotkanie z podróżnikiem. Był przedstawiany Iran. Mogło to być coś podobnego do twojego spotkania w Cieszynie

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądają te naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naleśniki wyglądają smacznie *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pysznosci :) ale zrobilas mi smaka, to musiało genialne być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to już dawno nie robiłam naleśników :o

    OdpowiedzUsuń
  11. mi tam pogoda dopisywala : ) teraz srednio
    pycha :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Omomom, narobiłaś mi smaka na naleśniki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam! Trochę odwrotnie, frytki na deser, hmmm...? :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak! :D Danie główne to naleśniki, a na deser frytki z sosem ;>

      Usuń
  14. No to z Was kuchareczki :) Dobra robota ;D
    Pyychaaa :)
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Na deser frytki; ) hihi; )

    www.glammadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubóstwiam naleśniki, a to to już w ogóle cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zrobilas mi smaka na nalesniki *__*

    OdpowiedzUsuń
  18. Te naleśniki wyglądają apetycznie :D Frytki również!

    http://hoopedieslast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm, aż ślinka cieknie, zwłaszcza że dawni nie jadłam naleśników ;) a uwielbiam je!

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Buziaki,
    ANNFFASHION.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi smaka na naleśniki narobiłaś! ;D
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm frytki, jak smacznie:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. ehh tydzien leci zdecydowanie za wolno ! ps. przygody kulinarne, najlepsze:) (zapraszm do przeczytania pierszego posta na blogu) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zrobiłaś mi apetyt na naleśniki! xd

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak jest lato to moja babcia zawsze robi naleśniki ze świeżymi truskawkami z naszego ogródka ;) Są obłędne ! Ale Twoje też wyglądają przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jadłam wczoraj naleśniczki:)) uwielbiam je
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Narobiłaś mi ochoty na nalesniki :D Mniam!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hahaha fajne to

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem Patryk i kocham nalesniczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥