sobota, 5 października 2013

Sunny Day

SIemka!
Jak Wam mija ta piękna sobota ? U mnie praktycznie nudy cały dzień, prócz tego że rano byłam w Wiśle. I właśnie mam kilka zdjęć, bo pogoda była cudowna i musiałam troszkę popstrykać. Wiem, że jakością nie grzeszą ale to tylko telefon. Mam nawet filmik :)







Jak zauważyliście, troszkę zmian wprowadziłam na bloga. Mianowicie nagłówek i tło. Nagłówek to zdjęcie z Międzywodzia, chyba 2011 roku i był to najpiękniejszy zachód słońca jaki widziałam.
Jeszcze jedna zmiana ale to bardziej prywatna, że przed opublikowaniem posta będę czytać go w całości -.- Bo piszę i w zasadzie nie czytam go ponownie, więc w razie jakichś błędów nawet nie wiem, że są. Wczoraj Stella zwróciła uwagę, że miałam gdzieś błąd logiczny. Więc poczytała i faktycznie był, nawet nie jeden a dwa!
W czwartek Klaudia dała nam wisiorki z Kosogłosami. Prócz tego że są bardzo malutkie bardzo mi się podobają <3
Teraz jem kolację, troszkę nie zdrową, ale czasami można i myślę obejrzeć jakiś ciekawy film ^^
Ahoj!

1 komentarz:

  1. I love sundays!!!!
    I'm your new follower :P
    www.cecilleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥