czwartek, 31 października 2013

Nice day

Cześć kochani!
Jak u Was ? Ja mam dziś wolne, więc w końcu mogłam się wyspać.
Wczoraj miałam bardzo ciekawy dzień. Prócz sprawdzianu z geografii, który myślę że poszedł dobrze, to po szkole wpadły do mnie Klaudia i Ala. Głównie miałyśmy znowu nagrywać, bo i Ala i ja nauczyłyśmy się tej piosenki. Ale wyszło tak, że trochę poszwędałyśmy się po domu, potem zamówiłyśmy kebaby i włączyłyśmy film LOL. Strasznie długo czekałyśmy na żarcie, ale jak przyszło to się zdziwiłyśmy, bo porcje były ogromne! Dopiero po filmie i po zjedzeniu mogłyśmy się zabrać za 'profesjonalne nagrywanie'.  Szakla jako kamerzysta, Ala na klawiszach a ja na flecie. Swoją drogą, mogłybyśmy kiedyś płytę nagrać ^^

 Myślę, że nie wyszło najgorzej :)

Wieczorem puściłam sobie kolejny film- 'Amelia'. Pewnie nawet bym o nim nie wiedziała, gdybym nie wpadła na muzykę z tego filmu. Według mnie cały soundtrack jest genialny i chyba najlepszy ze wszystkich filmów jakie oglądałam. Jest bardzo specyficzny, nigdy nie spotkałam się z podobnym.

Dziś muszę trochę poodkurzać i chcemy z dziewczynami iść na jakiś spacer czy coś. Dawno się z nimi nie widziałam i trzeba trochę pogadać. Mam nadzieję, że jakieś zdjęcia porobimy to później pokażę co nieco. A wieczorem razem z Agą i Stellą jedziemy na Noc z Lutrem :)
Miłego dnia! Pa :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ♥