środa, 19 września 2012

Mecz

Hej hej :) Jak u was? U mnie w miarę dobrze :) Uczę się na geografię, bo trochę jest tych stolic. Ale wczoraj opanowałam Amerykę Południową i Australię z Oceanią, dziś czas na Amerykę Środkową ^^ Zobaczymy ile tego mi się uda nauczyć. Wczoraj była kartkówka z przedsiębiorczości. Nie nauczyłam się, bo nie wiedziałam. Coś tam napisałam, ale nie wiem co dostanę. Muszę się pouczyć jeszcze na historię bo będzie sprawdzian, ale to dopiero w październiku, więc trochę czasu jest. Ale jeszcze z fizyki kartkówka ^^ Na razie ogarniam, chociaż w zadaniu domowych mi troszkę źle wyszło. Musze to poprawić :P

A za 1 godzinę i trochę rozpocznie pierwszy mecz Chelsea w LM <w tym sezonie>. Zagrają z Juventusem Turyn.
Mam nadzieję, że wiecie komu kibicować ;D Oczywiście Niebieskim :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ♥