poniedziałek, 23 stycznia 2012

Postcard

Hey! Dziś mam dobry humor. Przyniosła kartkówki z matmy ^^ Mam 5 :D Jakoś się udało. Po szkole poszłam ze Stellą wysłać pocztówkę do Tajwanu. Myślałam, że będzie droższy znaczek, a tu tylko 3.50 :D A jakież było moje zaskoczenie, gdy przyszłam do domu, a tu kolejna kartka. Z Mińska.
Snowman ^^
Właśnie zaczynam pisać kartkę do Rosji. Trzeba mi dwie wysłać, więc za niedługo znowu się udam na pocztę :D Mam nadzieję, że mi to szybciej pójdzie, bo teraz co chwilę to zapominałam w domu.
Och... Trzeba by się zacząć uczyć na angielski. Cała strona słówek. Coś tam umiem, ale większość jest nowa. Mam nadzieję, że będą łatwe. Dziś był spr z chemii. Miała być kartkówka na 15 minut, a ona naraz strzela, że na całą godzinę sprawdzian. Jakoś poszło. Może będzie 4. Najlepsze, że tego się nie będzie dało poprawić... Co my z tą Janką mamy? Ona się chyba nigdy nie zmieni xD

Idę już :D Trzeba się coś pouczyć. Papa :*

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ♥