niedziela, 22 stycznia 2012

Miesiąc

Hej :) Dziś mija pierwszy miesiąc od założenia bloga. W sumie to się cieszę, bo jeszcze nigdy nie prowadziłam bloga tak na poważnie. Ten jest pierwszym i mam zamiar go "przedłużyć". Mam nadzieję, że Wam się będzie podobać. Jak na razie żadne skargi nie wpłynęły, więc jest dobrze.
Statystyki odwiedzin ^^ Nie spodziewałam się, że aż tyle osób w ciągu miesiąca odwiedzi mojego bloga. I jeszcze tyle osób z innych krajów. WoW!
W piątek było nudnawo trochę, i w szkole i na mł. Kacza chory, Michałkowi się nie chciało. Ale na kuligu muszą być :D Za niedługo jadę do Goleszowa grać. Na Godzinie Biblijnej, a potem... Do Ms Stelli ^^ Hehe... Będzie biba xD
Trzeba się będzie coś pouczyć, bo w tym tygodniu zwariowali chyba w tej szkole. Ostatni tydzień przed feriami i oczywiście pełno sprawdzianów i kartkówek: chemia, fizyka, historia, angielski... Pewnie jeszcze coś wymyślą- zobaczymy co.

Wczoraj był Wieczór Chwały. Jeden z tych, które mi się najbardziej podobały... I najbardziej dawały do myślenia...

Daje nieźle do myślenia....

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ♥