środa, 15 stycznia 2014

One week

Hej!
Co tam u Was ciekawego ? Jak Wam weekend minął ?

Mój bardzo przyjemnie. W piątek wieczorem jechałam na półmetek z Kopera. Bawiłam się świetnie, tańczyliśmy prawie całą noc, ogólnie była świetna zabawa. Nie znałam tam wszystkich, ale to nie przeszkadzało w tym by ich poznać :D Chciałabym podziękować wszystkim osobom, które tam były, że tak miło spędziliśmy czas. Niestety nie mam żadnego zdjęcia, ale w przyszły piątek znów idę na półmetek; tym razem mój, w to samo miejsce i mam nadzieję, że uda się chociaż kilka zdjęć zrobić.

W niedzielę byłam z Orkiestry w Bystrzycy, jako że Nowy Rok to zawsze mamy takie spotkania z czeską orkiestrą. Wtedy razem gramy, są różne zabawy, konkursy i dużo jedzenia ^^ w tym roku wypadło na mnie, żebym zrobiła jakąś zabawę. Myślałam strasznie długo nad tym, bo nie miałam pomysłu, ale w końcu zrobiłam konkurs grupowy.

Jak już mówiłam ostatnio, iż w ferie chcę się spotkać z Karoliną.Wtedy też będzie u niej Ola, więc razem gdzieś pójdziemy. Jeszcze nie mamy pomysłu gdzie, ale to nie zajmie nam długo, bo mamy podobne upodobania ^^ jako, że interesujemy się troszkę motoryzacją i lotnictwem, może się przejdziemy na lotnisko. Ale to jeszcze nic pewnego.


Nie mam żadnych ciekawych zdjęć, które by się odnosiły do tekstu więc wstawię widok z mojej szkoły. Ostatnio była bardzo ładna pogoda. Teraz już się zepsuła i jest trochę zimno :( Cieszyłabym się jakby na ferie spadł śnieg.

A wy macie już jakieś plany na ferie ?

10 komentarzy:

  1. U nas w Gdańsku spadł śnieg, nie jest zbyt przyjemnie. :/
    Zajrzyj na mojego bloga, w ostatnim poście poruszyłam bardzo ważny temat. Jeśli ci się spodoba, mozesz zaobserwować . :) http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj spadł śnieg :( Na ferie zamierzam leniuchować i spędzić trochę czasu z przyjaciółmi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam półmetek za tydzień;)
    Jeszcze niestety nie mam planów na ferie ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pla na ferie to ogarnięcie materiału na sesje ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnych jak na razie planów nie mam : ) Fajny Blog : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ferie jadę w góry ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie mam żadnych planów na ferię ;/
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wyjeżdżam na wieś w ferie :)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam planów bo nie mam ferii...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥