piątek, 17 lutego 2012

Lakier

Hey! Jak tam u Was? U mnie mokro xD Bo znowu mnie wymyli. Ale! Uwaga, udało mi się umyć <razem ze Śnieżną Dupą> Michała. Nareszcie :D
Teraz zjadłam kanapkę, i muszę się zabrać za sprzątanie. Nie wiem, czy tylko mój pokój wygląda jakby przeszło tornado? To jest jakaś masakra. Sprząta się, a za chwilę znowu jest bałagan.

Ostatnio sobie kupiłam nowy lakier. Jasna zieleń. Były jeszcze inne kolory, ale wzięłam ten do ręki, spodobał mi się i kupiłam. 4,90 zł.

Idę coś zjeść jeszcze i złapać się sprzątania :) Papa ;)

12 komentarzy:

  1. To co Marta, zobaczę jutro tą zieleń za paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny kolor na pewno na paznokciach ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. woah the color seems great dear! i love <3 but i cant wear nail polish properly :(

    http://mithakomala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful colour! Are you painting your nails at feet? What colours do you like?
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, but hardly ever. Green or violet :)

      Usuń
    2. I understand. More and more warm days, so you will be painting nails at your feet:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥