poniedziałek, 6 lutego 2012

Filmikowo

Hey! Przed chwilą wróciłam do domu od babci. Dziś znowu na sankach szalałam. Nie sama oczywiście, bo z Ewą. Postanowiłyśmy, że nagramy filmik, ale z innej perspektywy niż te poprzednie. Mianowicie jak jedziemy obie, i widok od strony "kierowcy" xD

W jednym Ewa sobie zatrzymała raz, i taki przeskok jest. Haha... Prawie do drzewa wjechałyśmy. Całe szczęście udało nam się skręcić.
Teraz zaczynam robić zadanie z niemca. Mam nadzieję, że dobrze tą drogę zaznaczę. W sumie we Wrocławiu byłam kilka razy, a jeszcze więcej chodziłam tą drogą, ale zawsze można coś przeoczyć. Ale dzięki Miriam wiem dwa najgorsze zwroty, które chciałam użyć w tym "wypracowaniu" więc jest dobrze. Dziękuję jeszcze raz :*
Muszę też złapać się za napisanie kartki do Rosji. Wczoraj znalazłam moje pocztówki, które kupiłam w Londynie. 15 za jednego funta. Także mam ich sporo, więc coś mi się uda wybrać.
Dobrze... Kolega mnie namówił na oglądanie "Turysty" więc puszczam sobie i lecę :P Papa :)

9 komentarzy:

  1. "Marta drzewo!"
    hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah ;D "Marta drzewo" jest the best. Ale najbardziej mnie rozwala śmiech Ewy na końcu 3 filmiku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Really nice blog - I like your header a lot, so pretty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ; )
    Obserwujemy ?

    * Jeśli dodasz się do obserwatorów to napisz a na pewno się odwdzięczę *

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego co wiem stałki nie kupisz w zestawie, można pojedynczo. Jak ja kupowałam to ok.700zł

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię! Ja to się boje wyjąć na pole na taki mróz! ;D ;) \
    Hahah ;D filmiki świetne! ;)

    +zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah, fajne filmiki :DD
    Prowadzisz bardzo interesującego bloga, miło go się czyta. :) Wydajesz mi się być bardzo fajną osobą.
    Blog oczywiście dodaję do obserwowanych, jeśli chciałabyś, to dodaj też mój. :)
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥