środa, 28 grudnia 2011

Nie bój się ciemności...

Hejo ;)
Dzisiaj połowa dnia przeleciał dość spokojnie. Byłam u babci i oglądałam różne seriale i filmy na TV. Jeden mi się spodobał, mianowicie "Without a trace". Lubię tego typu programy. Miałam wam powiedzieć jak mi się ten wczorajszy podobał... Hmm... Powiem tyle, że widziałam lepsze ^^ Nie był najgorszy, ale nie przypadł mi do gustu specjalnie. Teraz zaczynam oglądać film "Nie bój się ciemności". To coś do mnie ^^
Trochę straszny będzie bo to horror.

A ja jestem w kropce, bo dziś, mój kolega ma urodziny. Jutro się spotykamy, i nie wiem co by mu dać... Może macie jakieś pomysły? Chodzi mi o rzeczy, które bym mogła zrobić ręcznie :)

Ostatnio dopada mnie bezsenność... Idę spać o jedenastej, czytam trochę, a potem do 2 w nocy spać nie moge. Oczywiście rano nie umiem wstać z łóżka, bo chce mi się spać -,- Grrr...

Dziękuję wam za komentarze ;D Aż 12 ;) Jak na razie rekord ! ;* Idę oglądać ;* Papa... ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ♥