piątek, 23 grudnia 2011

Ciasteczka & Choinka

Cześć! Znowu tu jestem, bo obiecałam wam zdjęcia ciasteczek :D No więc już pokazuje :)
Półksiężyce z lukrem ^^


Moje ulubione... Pyycha! ;D
Dzisiaj zaczęłam też stroić moją choinkę. Nie jest ona w jednym kolorze tak jak niektóre. Wieszam na niej wszystko co się da.

Pierwszy prezent- czekolada ;D
_____________________________________________________________________________


Humor jakiś mam dzisiaj nieciekawy... Prawdopodobnie przez niego... Zobaczymy co z tego będzie :/ Niby pogadaliśmy na facebook'u, ale był inny niż przedwczoraj :( Bo ostatnio było super^^ Ciepłe ręce ;*





No dobra nie będę Was zanudzać ;D Jeszcze dwa zdjęcia, które mi się podobają :
Pan Mikołaj na choince ;D
Papa ;D Idę pograć kolędy^^

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ♥